NACIONALINIS KOKYBĖS ŽENKLELIS UŽ TARPTAUTINĮ ETWINNING PROJEKTĄ „DISCOVERING MY ENVIRONMENT“ („MANO APLINKOS ATRADIMAS“)
Panevėžio lopšelio-darželio „Sigutė“ mokytojos Asta Pašakarnienė ir Jolanta Morkūnienė apdovanotos Nacionaliniu kokybės ženkleliu (eTwinning National Quality Label) už sėkmingai įvykdytą projektą. Tai reiškia, kad veiklos, atliktos kartu su užsienio partneriais iš Turkijos ir Italijos, atitiko kokybės ženklelio sistemos kriterijus ir gavo aukštą įvertinimą.
Tikimės, kad šis apdovanojimas įkvėps kitus pedagogus toliau tobulėti ir siekti aukštų standartų eTwinning programoje.
Kas yra eTwinning?
Tai Europos šalims skirta platforma, kurioje švietimo darbuotojams suteikiama galimybė rengti projektus su užsienio šalių mokyklomis, dalintis patirtimi, būti įdomiosios besimokančios Europos bendruomenės dalimi, taikyti naujoviškus bendradarbiavimo metodus, įtvirtinti kalbų mokymąsi ir tarpkultūrinį dialogą, tobulinti profesinius įgūdžius naudojant informacines ir komunikacines technologijas (IKT) pedagoginiais ir bendradarbiavimo tikslais.
KOKYBĖS ŽENKLELIS – Jolanta Morkūnienė
KOKYBĖS ŽENKLELIS – Asta Pašakarnienė
„Discovering My Environment“ („Mano aplinkos atradimas“)
Panevėžio lopšelio-darželio „Sigutė“ mokytojos Asta Pašakarnienė, Jolanta Morkūnienė, Vitalija Lideikienė ir direktorė Berutė Laureckienė dalyvavo eTwinning platformos tarptautiniame projekte „Discovering My Environment“ – „Mano aplinkos atradimas“.
Projekto tikslai – suteikti vaikams galimybę suprasti gamtos įvairovę, pažinti aplinką, ugdyti aplinkosauginį sąmoningumą, meilę gamtai. Ugdyti kūrybiškumą, kuriant darbus iš gamtinių medžiagų ir antrinių žaliavų. Mokytojams – tarptautinis bendradarbiavimas, anglų kalbos ir technologijų tobulinimas.
Projekte dalyvavo trijų šalių mokytojos: Turkijos (10), Lietuvos (4), Italijos (1), bei „Voveriukų“ ir „Pelėdžiukų“ grupių vaikai.
Projektas vyko nuo sausio iki gegužės mėn. Buvo daug įvairių išvykų: į biblioteką, į parką ieškoti pavasario ženklų, į žaidimų aikštelę, į kino teatrą, į turgų pažinti daržovių ir apsipirkti, į pikniką miške, į muziejų ir t.t. Darėme įvairius eksperimentus, su vandeniu, su spalvomis ir pan.
Projekto veiklos buvo įdomios ir įtraukiančios, vaikai įgijo daug naujų žinių ir įspūdžių, kurie padės ateityje būti sąmoningais, mylinčiais gamtą žmonėmis.